Monday, May 2, 2016

MAY!

Welcoming May with happy mood cos my birthday is coming right up! *peluk pinata*
Gak berasa banget ya tiba-tiba udah mau nambah umur lagi... berarti saatnya bikin postingan kayak gini lagi. Wishlist beybeh! 

Kalo tahun lalu kayaknya wish gw banyaaak banget.. sekarang sih enggak, mungkin karena MAret kemarin abis liburan.. jadi gak BM-an deh gw :p

Yang lagi gw pengen banget sih sebenernya cuman 3 ini ajah.




Nick and Norah's infinite playlist book (cos i love the movie SO FRIKKING MUCH), Modern Family Cookbook (cos... it's modern family, do i need to say more?) and book by Helen Ellis called American Housewife (cos reading a funny and sarcastic domesticity story is all i need)

Thinking about nice addition to my kitchen like this one

a waffle maker for weekend's breakfast

well, anything from Gypset also will be a hearty gift for me!
 
and last one... i think i need a new watch. Terakhir beli jam itu kayaknya pas masih hamil deh, karena jam buat gw sekedar kebutuhan bukan kemauan jadi gw gak masalah sih bertahan pake jam gw yang itu-itu saza. Tapi ya berasa juga bosennya sekarang.. so, watch on my wishlist it is!







and as for the cake... the simple original layer crepe from first love or cupcakes from my most favorite Twelve Cupcakes will do!

No comments:

Post a Comment